انتخاب شهر:
پرسش و پاسخ پزشکی
برترین پزشکان ایران در میهن پزشک
عکس  حسن صفری

حسن صفری

روانشناس

هیپنوتیزم درمانی

شماره نظام : 2384
نوبت دهی تلفنی

  نظرات در مورد حسن صفری

3 نظر از مراجعه کنندگان ثبت شده است (٪100 رضایت).

ثبت نظر درباره‌ی حسن صفری
  • درود آقای صفری از اساتید دانشگاه شهرمان بودند از آنجا با ایشان آشنا شده ام و بهترین درمان برای تیک های عصبی و پرخاشگریهای فرزند نوجوانم را از ایشان تجربه کرده ایم و به امید خدا جلسات هیپنپوتراپی ادامه دارد و تغییرات عالی در خلق و‌خوی فرزندم را مدیون جلسات درمانی ایشان هستم خداوند از ایشان راضی باشد.

    حسن صفری را پیشنهاد می‌کنم

  • سلام از هر نظر ایشون رو پیشنهاد میدم اوایل برای مشاوره تخصیلی پسرم مراجعه میکردم به مرکز مشاوره جناب آقای صفری اما بعدا در یک سری موارد اختلافات خانواده هم تخت مشاوره ایشون بودم که به پیشنهاد و تشخیص خودشون در جلسات آخر از هیپنوتیزم درمانی استفاده کردنن نتیجه به قدری برام عالی بود که ایشون رو به همه همکاران و اطرافیانم که مشکلات مشابه و ترسهها و استرس های مخربی دارن پیشنهاد میدم/عالی هستید آقای دکتر

    حسن صفری را پیشنهاد می‌کنم

  • عالی از هر نظر

    حسن صفری را پیشنهاد می‌کنم


  اطلاعات تکمیلی حسن صفری

 بیش از 16 سال فعالیت هیپنوتراپی.

عضو پیوسته انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران.


آدرس و تلفن مطب حسن صفری

آدرس: تبریز ، بلوار نیایش ، جنب مجتمع پزشکی سلامت ، ساختمان سلام ، طبقه اول.
تلفن (ها):




  درباره حسن صفری

حسن صفری از دکترهای روانشناس تبریز در آدرس تبریز ، بلوار نیایش ، جنب مجتمع پزشکی سلامت ، ساختمان سلام ، طبقه اول. مشغول به فعالیت هستند. از طریق میهن پزشک میتوانید سریع و کاملا رایگان از حسن صفری نوبت بگیرید و یا در صورت نیاز با شماره 09145939418 تماس بگیرید. در سایت میهن پزشک نظرات واقعی بیماران در مورد حسن صفری را مشاهده کنید و اگر از بیماران ایشان هستید میتوانید نظر خود را ثبت کنید.