انتخاب شهر:
پرسش و پاسخ پزشکی
برترین پزشکان ایران در میهن پزشک
عکس دکتر فرانک قاسم آبادی

دکتر فرانک قاسم آبادی

شنوایی شناس (ادیولوژی)

شنوایی سنجی و سمعک

شماره نظام : 1815
نوبت دهی تلفنی

  نظرات در مورد دکتر فرانک قاسم آبادی

2 نظر از مراجعه کنندگان ثبت شده است (٪100 رضایت).

ثبت نظر درباره‌ی دکتر فرانک قاسم آبادی
  • از خانم دکتر برای پدرم سمعک تهیه کردیم .خیلی برخورد خوبی دارند و خیلی در کارشون دقیق هستند.

    دکتر فرانک قاسم آبادی را پیشنهاد می‌کنم

  • خوش برخورد حاذق و صبور

    دکتر فرانک قاسم آبادی را پیشنهاد می‌کنم


  اطلاعات تکمیلی دکتر فرانک قاسم آبادی

شنوایی سنجی در فردیس

 شنوایی سنجی و سمعک نشاط فردیس

مرکز جامع طب فیزیکی و توانبخشی نشاط در فردیس از بزرگترین مراکز جامع در حوزه ی توانبخشی و طب فیزیکی و سالمندان می باشد که به تازگی دپارتمان شنوایی سنجی و سمعک خود را بازگشایی کرده است.این مرکز دارای کادری مجرب در حوزه های مختلف توانبخشی نظیر فیزیوتراپی -کاردرمانی-گفتاردرمانی-ارتوپد فنی-شنوایی سنجی-ماساژدرمانی و روانشناسی و متخصصین طب فیزیکی و سالمندی می باشدواین مرکز بزرگ در فلکه دوم فردیس و در خیابان پانزدهم قرار گرفته است.

شنوایی سنجی و سمعک نشاط

در مرکز نشاط واقع شده است و دارای کادری کار آزموده و مجرب و به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ارزیابی شنوایی و تنظیم سمعک است.

جهت انجام نوار گوش بزرگسالان و کودکان با مرکز نشاط تماس بگیرید.

شنوایی سنجی نوزادان در فردیس

غربالگری شنوایی در نوزادان یکی از مهم ترین مسایل در حوزه بهداشت و درمان آن ها است که کمک میکند کودکان کم شنوا در سنین پایین تری شناساییی و وارد پروسه ی درمان شوند.این مرکز ارزیابی جامعی از سیستم شنوایی نوزادان را عهده دار است و دارای به روز ترین تکنولوژی ها در این زمینه مثل OAE و AABR است .

همچنین تست ABR و عصب گوش در مرکز انجام میشود.
شنوایی سنجی بزرگسالان و تجویز سمعک

در این مرکز دستگاه های به روز و دقیقی جهت ارزیابی شنوایی بزرگسالان تعبیه شده است.انواع سمعک های پشت گوشی -نامریی-دیجیتال و هوشمند در این مرکز در اختیار کاربران سمعک قرار میگیرد.

این مرکز تنظیم و تعمیرات انواع سمعک ها را انجام می دهد و وسایل جانبی سمعک نظیر باطری سمعک , فیلتر سمعک و وسایل تنظیف سمعک ها در این مرکز قابل دسترسی تمامی مراجعین می باشد.

وزوز گوش(سوت گوش)

در این مرکز تمامی آزمون های تخصصی ارزیابی وزوزکوش و روش های به روز توانبخشی انجام میپذیرد.

تست سرگیجه در فردیس:

تست سرگیجه ECochG جهت تشخیص بیماری منیر(تغییرات فشار مایع گوش میانی) در مرکز نشاط انجام میشود.

کلینیک شنوایی سنجی نشاط در انتهای خیابان پانزدهم فلکه دوم واقع شده است و از شنبه تا چهارشنبه در خدمت مردم فردیس و اطراف ان شامل ملارد،مارلیک،محمد شهر،اشتهارد و مشکین دشت می باشد.

ادیولوژیست فرانک قاسم آبادی

با سال ها تجربه در این حوزه سرپرست و مسیول فنی شنوایی سنجی و سمعک نشاط می باشد.

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران


آدرس و تلفن مطب دکتر فرانک قاسم آبادی

آدرس: فردیس،فلکه دوم،خیابان پانزدهم،پلاک 35 (50 متر پایین تر از آزمایشگاه مرکزی و درمانگاه پارسیان)، مرکزتوانبخشی و طب فیزیکی نشاط،شنوایی سنجی و سمعک نشاط
تلفن (ها):


  سوابق و افتخارات دکتر فرانک قاسم آبادی

فرانک قاسم آبادی فارغ التحصیل رشته ی ادیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران عضو انجمن شنوایی شناسان ایران دارای گواهینامه های معتبر در زمینه ی تجویز و تنظیم سمعک برای اطفال و بزرگسالان دارای سال ها تجربه ی بالینی در زمینه ی ارزیابی و توانبخشی وزوز گوش

  درباره دکتر فرانک قاسم آبادی

دکتر فرانک قاسم آبادی از متخصصین و کلینیک های شنوایی شناسی فردیس در آدرس فردیس،فلکه دوم،خیابان پانزدهم،پلاک 35 (50 متر پایین تر از آزمایشگاه مرکزی و درمانگاه پارسیان)، مرکزتوانبخشی و طب فیزیکی نشاط،شنوایی سنجی و سمعک نشاط مشغول به فعالیت هستند. از طریق میهن پزشک میتوانید سریع و کاملا رایگان از دکتر فرانک قاسم آبادی نوبت بگیرید و یا در صورت نیاز با شماره 02636541906 یا 02636541907 تماس بگیرید. در سایت میهن پزشک نظرات واقعی بیماران در مورد دکتر فرانک قاسم آبادی را مشاهده کنید و اگر از بیماران ایشان هستید میتوانید نظر خود را ثبت کنید.