انتخاب شهر:
پرسش و پاسخ پزشکی
برترین پزشکان ایران در میهن پزشک
عکس دکتر علی کربلایی

دکتر علی کربلایی

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)

شماره نظام : 115241
نوبت دهی تلفنی

  نظرات در مورد دکتر علی کربلایی

35 نظر از مراجعه کنندگان ثبت شده است (٪98 رضایت).

ثبت نظر درباره‌ی دکتر علی کربلایی
  • به نظر من دکتر خیلی خوب و عالی است و برادر من رو زیر ورو کرد با حداکثر دارو بسیار برادر من رو خوب کرد خدا به امثال این دکترها عمر با عزت و سلامتی بده

    دکتر علی کربلایی را پیشنهاد می‌کنم

  • من برای وسواس و افسردگی رفتم پیش دکتر علی کربلایی. فقط 2 دقیقه تو اتاقش بودم و بدون بررسی به من گفت که باید اسکن مغز بگیرم و از دستگاه استفاده کنم. منم هزینه کردم 15 میلیون اما خیلی کم خوب شدم و دوباره برگشت. حداقل کامل ویزیتم میکرد و بهش میگفتم دستگاه یا نوار مغز ناراحت نمیشم.

    دکتر علی کربلایی را پیشنهاد نمیکنم

  • من برای افسردگی اولین بار است می‌خوام برم ولی پرس وجود کردم میگن دکترخوبی هست

    دکتر علی کربلایی را پیشنهاد می‌کنم

  • بسیار عالی

    دکتر علی کربلایی را پیشنهاد می‌کنم

  • من تازه بهشون مراجعه کردم ولی همه چی خیلی خوب بود👍

    دکتر علی کربلایی را پیشنهاد می‌کنم


  اطلاعات تکمیلی دکتر علی کربلایی

درمان غیردارویی و بدون عوارض مشکلات اعصاب و روان با استفاده از دستگاه تحریک مغناطیسی مغز آرتی ام اس

دستگاه آر تی ام اس روشی موثر و نوین دارای تاییدیه FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) در زمینه درمان افسردگی و اضطراب می باشد. دستگاهی که در این مطب استفاده می شود بهترین برند موجود در دنیا و ایران می باشد و همه پروتوکل های FDA را به خوبی اجرا میکند.

دکتر علي کربلايي داراي بود تخصصي اعصاب و روان (روانپزشکي) از دانشگاه شهيدبهشتي تهران مي‌باشد. ايشان خود را در مورد درمان‌هاي روانپزشکي که در کشورهاي پيشرفته استفاده مي شود به روز نگه ميدارند و براي درمان هموطنان عزيز از آن ها بهره مي‌برند. تاکيد ايشان بر تجويز حداقل دارو است. از داروهاي چاق کننده و خواب آور در تجويز خود استفاده نمي‌کنند و در پشتيباني بيماران در حين مصرف دارو اهتمام مي ورزند. 

خلاصه ای از رزومه تحصیلی و کاری دکتر علی کربلائی

تحصیل دوران راهنمایی و دبیرستان در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (تیزهوشان). اخذ رتبه 36 در کنکور سراسری سال 1378 پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه تهران. فارغ التحصیل از پزشکی عمومی در سال 1386 اخذ بورد تخصصی اعصاب و روان (روانپزشکی) از دانشگاه شهیدبهشتی با رتبه برتر در سال 1393. گذراندن دوره تکمیلی 8 ماهه آلزایمر و تاسیس کلینیک حافظه عضو فعال پروژه کشوری تاسیس کلینیک ها حافظه (MCI). عضو رسمی و فعال انجمن سردرد ایران و مدرک مدرسه بین المللی سردرد با تدریس اساتید فدراسیون اروپایی سردرد. ترجمه دو کتاب جهت متخصصین بنام “علائم در ذهن” و "سیناپس" تاُلیف یک کتاب جهت متخصصین بنام "آسکی در روانپزشکی" مدرس دانشگاه ( تدریس واحد "فیزیولوژی اعصاب و غدد") فعالیت در روزنامه شرق برگزاری گارگاه های مختلف فرزندپروری، ارتباط موثر، مهارت های زناشویی، مهارت های زندگی، پیشگیری از سردرد و... کارشناس برنامه تلویزیونی "نسیم زندگی" از سال 1396

تجهیزات

دستگاه آر تی ام اس (rTMS) برند مگونچر دانمارک با قابلیت Tetha burst   نقشه برداري مغز (qEEG) و نوار مغز (EEG) با جديدترين تکنيک روز دنيا و با بيشترين دقت (۳۹ کاناله) 

آدرس و تلفن مطب دکتر علی کربلایی

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان ب پلاک ۳۳ طبقه دوم زنگ ۴
تلفن (ها):



  مقالات دکتر علی کربلایی




  درباره دکتر علی کربلایی

دکتر علی کربلایی (Dr. Ali Karbalaei) از روانپزشکان (متخصص اعصاب و روان) تهران در آدرس تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان ب پلاک ۳۳ طبقه دوم زنگ ۴ مشغول به فعالیت هستند. از طریق میهن پزشک میتوانید سریع و کاملا رایگان از دکتر علی کربلایی نوبت بگیرید و یا در صورت نیاز با شماره 02126290954 یا 09022322626 تماس بگیرید. در سایت میهن پزشک نظرات واقعی بیماران در مورد دکتر علی کربلایی را مشاهده کنید و اگر از بیماران ایشان هستید میتوانید نظر خود را ثبت کنید.